Reklamace

V případe reklamace výrobků nás prosím kontatkutje na email : reklamace@dobresny.cz

 

Do emailu prosím uvést:

  • číslo objednávky nebo faktury
  • název reklamovaného výrobku ( napřiklad: Postel Lucky )
  • označení a číslo poškozeného dílu ( díly jsou označeny v instruktážním manuálu postele / skříně / komody apod.), např.: díl č. 7.
  • prostřednictvím emailu odeslat fotografie poškozených částí

 

Na váš požadavek bude odpovězeno do 24h.

 

 

 

 

 

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:

 

1.Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

 

Právo na odstoupení od kupní smlouvy:

  • Od kupní smlouvy máte právo odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží.
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat, a to prostřednictvím dopisu, faxu, e-mailu, případně i osobně. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, není to však Vaší povinností.
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy daná zákonem, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

Důsledky odstoupení od smlouvy:

  • Pokud odstoupíte od kupní smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu celou výši kupní smlouvy, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
  • Pro vrácení plateb použijeme internetové bankovnictví ( platba bude vrácena bankovním převodem ). V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
  • Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, zašlete nebo osobně doručte na nejbližší pobočku společnosti House of kids s.r.o. ( Místecká 329/258, Ostrava, 720 00).
  • Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

 

Dopravné v případě odstoupení od kupní smlouvy:

  • Pokud odstoupíte od kupní smlouvy, můžete k vrácení zakoupeného zboží využít za úplatu smluvního přepravce společnosti House of kids s.r.o.  (doporučujeme zejména v případě velkých matrací a podobného zboží). Pokud máte zájem tuto službu využít, kontaktujte nás na infolinkách 777 450 470,  nebo na emailové adrese info@dobresny.cz.
  • Výše dopravného v případě využití smluvní přepravní služby České pošty činí 290kč za 1ks (balík). Částka bude snížena z ceny zboží, která se bude vracet.

 

DŮLEŽITÉ :

V případě vrácení matrace :

Matraci prosím zabalit do tvrzené fólie, aby nedošlo k jejímu poškození. Upozorňujeme že strečová fólie není dostatečná k převozu matrace ( vniká přetržení a poškození matrace). V připadě, kdy k nám dorazí matrace poškozená, spisuje se reklamační protokol přepravní společnosti a matrace se zasílá zpět k řešení odesílateli. Přesné materiály k požití obalu vám doporučí přepravní služba, kterou oslovíte.

 

 

REKLAMACE:
Na výrobky je poskytnuta záruční doba 24 měsíců dle obchodního zákoníku, pokud není uvedena doba delší. Záručním listem ve smyslu těchto
reklamačních podmínek je zřetelně vyplněný prodejní doklad - faktura (datum prodeje, typ zboží, razítko a podpis prodejce). Bez prodejního dokladu
nemusí být reklamace přijata. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, zákazník má právo zboží reklamovat. Podmínkou pro uznání
reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době s platným prodejním dokladem.


Převzetí zboží
Bezprostředně při převzetí zboží je zákazník ve vlastním zájmu povinen zkontrolovat správnost a neporušenost
obalu. Pokud má zboží při převzetí porušený obal, kupující se přesvědčí o celistvosti a neporušenosti zboží. Toto je třeba uvést do přepravního
listu či jiného dokladu, který obdrží společně se zbožím, jinak právo na reklamaci mechanického poškození zaniká. Bez zbytečných odkladů o
tom současně informuje prodejce. Pokud je zboží poškozeno pod neporušeným obalem, kupující je povinen na požádání tento obal předložit
prodejci k prošetření reklamace, jinak reklamace nebude uznána.

 

Oprávněnou reklamaci můžete podat těmito způsoby:

  • e-mailem
  • doporučeným dopisem
  • osobním doručením do sídla provozovatele

 

Lhůta uplatnění reklamace :
Vady dodávky, které jsou zřejmé při odběru, musí být reklamovány ihned při převzetí zboží, jinak právo z odpovědnosti za tyto vady zaniká.
Vady materiálu je zákazník povinen oznámit okamžitě po jejich zjištění ve lhůtě stanovené pro záruku. V případě, že zákazníkovi přepravce doručí zásilku například matrace, kde bude viditelně přetržena ochranná fólie a přepravou se zašpiní potah matrace, tak zásilku zákazník může v pořádku převzít a následně nás kontaktovat a my potah po domluvě vyměníme. Taková záležitost není důvodem nepřevzít zásilku. Stejný postup je u balených dětských postelí, kdy se může stát ,že přepravce poškodí balík, bude například poškozeno jedno prkno postele. Zákazník nás upozorní a my prkno dodatečně odešleme nové.


Uplatnění a vyřízení reklamace
Reklamaci zákazník řeší vždy s prodejcem zboží. Reklamace bude vyřízena dle zákonných podmínek bez zbytečných odkladů do 30 dnů ode
dne uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.

 

1.Pro určení oprávněnosti či neoprávněnosti reklamace věci je nutno předložit výrobek, našemu pracovníkovi, a to nejpozději do 48 hodin od nahlášení reklamace. V opačném případě bude reklamační řízení pro nesoučinnost pozastaveno.

2.Reklamace výrobku bude vyřízena do 30 dnů od jejího nahlášení, pokud se obě strany nedomluví na lhůtě delší.

3.Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl zboží používat z důvodu jeho záruční opravy.

 

Záruka se nevztahuje na:
-vady zboží, na něž byla poskytnuta sleva
-běžné opotřebení (změnu barvy použitých materiálů, která může být způsobena atmosférickými vlivy, opotřebením nebo žmolkování potahu
matrace a částečné změknutí použitých materiálů)
-vady způsobené při dopravě zboží dopravním prostředkem zákazníka
-vady způsobené nevhodným skladováním, nesprávně provedenou montáží, nevhodným uložením, opravou, údržbou nebo nesprávným
používáním zboží
-drobné odchylky potahových látek v barevném tónu proti vzorku látky
-proležení, které nepřesahuje 13% z celkové výšky matrace dle ČSN 91 1004
-poškození zboží živly
-tolerance rozměr (délka, šířka) je +/- 1 cm
-při reklamaci nábytku lze reklamovat pouze díl, který je poškozený nebo vadný –nikoliv celý díl nábytku / postele /
matrace nesmí být na reklamaci poslány znečištěné, přehnuté ani srolované, musí být řádně zabaleny a zalepeny v igelitu (ne ve strečové folii)
tak, aby nedošlo přepravou k ušpinění nebo jinému poškození reklamovaného zboží
Při výrobě atypických rozměrů matrace může být matrace slepena nebo dolepena z více kusů-toto není důvodem k reklamaci nebo vrácení
zboží.
U atypický rozměrů nebo rozměrů na přání zákazníka se taktéž prodlužuje doba dodání až na 2-3 týdnů.

Zakoupená matrace může mít odlišné barevné provedení než je ivedeno v ilustračních fotografiích z nabídky ke koupi.

 

U pěnových matrací jsou povoleny následující změny:
a) ztráta výšky po dynamickém namáhání dle ČSN EN ISO 3385 – max.15%
b) změna tvrdosti po dynamickém namáhání dle ČSN EN ISO 3385 – max.40%
Přípustná tolerance tvrdosti polyurethanového jádra matrace (odporu protistlačení v kPa) dle ČSN EN ISO 3386-1 je +/- 15%

 

Výrobní tolerance matrací je +/- 1% u délky a šířky a +/- 8% u výšky matrace.

 

Oprávněná reklamace bude řešena ve většině případů výměnou zboží za nové (výjimkou může být reklamace vyměnitelných dílů, kdy je možné
dodat pouze část zboží).Reklamace bude zahájena dnem fyzického přijetí reklamačního protokolu a kopie dokladu o koupi,nikoliv dnem
fyzického přijetí reklamovaného zboží, avšak prodejce je povinen dodat reklamované zboží zpět výrobci a to společně s kopií reklamačního
protokolu nejpozději do 30 dnů ode dne vyřízení reklamace.

 

 

 

K potahům matrace je také potřeba dodat :

  • Potah se může prát v pračce při teplotě prací lázně nejvýše 40°C. Také by se měl na pračce nastavit šetrný program praní.
  • Výrobek se nesmí sušit v sušičce.
  • Teplota plochy spodní části žehličky nesmí přesáhnout teplotu 150°C.

 


 

Sdílení článku:


Kontaktní informace

DOBRÉ SNY

House of kids s.r.o.

Poděbradova 2738/16
702 00 Ostrava

IČ: 03862721

DIČ: CZ03862721

 

Pracovní doba PO-PÁ, 9:00- 16:30.

 

Tel: +420 777 450 470

Všeobecné informace: info@dobresny.cz, shop@dobresny.cz

Reklamace: reklamace@dobresny.cz

Doklady a fakturace: ucetnictvi@dobresny.cz

Více informací najdete zde

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Akceptujeme tyto platební systémy

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • dobírkou
  • převodem
  • on-line kartou
  • PayU